Søgne Historielags Årbøker 2014 - 2022

Dette er vårt mest betydningsfulle prosjekt i øyeblikket. Initiativet ble tatt av vår formann Jan Erik Hallandvik som gikk bort i en tragisk ulykke i september 2014, kort tid etter at han satte i gang arbeidet med å lage en årbok for Søgne.
Årbøkene inneholder interessante artikler og skildringer fra Søgnes historie og er rikt utstyrt med fotos. Den har i ettertid blitt meget godt mottatt av lokalbefolkningen og er den ideelle gave til alle med interesse for Søgne.

For Søgne Historielags medlemmer kan årbøker kjøpes ved direkte kontakt til styrets medlemmer eller ved direkte kontakt med Jan Skarpengland mail: jan.skarpengland@vabb.no / tlf 90877456.
Årboka for 2017 er dessverre utsolgt.

Søgne Historielags Årbok 2022 selges nå hos Norli Søgne og noen av Søgnes butikker for kr 300.

For medlemmer som har betalt kontingent (2023) er prisen for  Årbok 2022: kr 130.
(Ingen rabatt ved kjøp av flere årbøker)

Årbok 2014 - 2021 selges for 200 kr til medlemmer som har betalt kontingent.
For medlemmer som ikke har betalt kontingent er prisen: kr 250.

Dette gjelder frem til neste bokutgivelse. .

Årbok for 2023 vil komme ut i november. Den blir som vanlig lansert på Bygdekveld (annonseres senere).