Utsolgte historielagshefter

Vi har stanset salget av 1985- og 1991-årsskriftet.

Det har i lengre tid vært få eksemplarer igjen av 1985-årsskriftet, og det er derfor ikke lenger i salg. Etter at vi kjørte en tilbudskampanje på eldre årsskrifter i mars 2020, er det nå så få eksemplarer igjen av 1991-årsskriftet at vi også stanser salget av dette.

Vi har imidlertid mange eksemplarer igjen på lager av årsskriftene fra perioden 1993-2015, og disse vil inngå i en ny tilbudspakke som vi lanserer i midten av august. Et unntak gjelder muligens spesialårsskriftet om okkupasjonen fra 2004. Opplaget av dette skriftet var opprinnelig på 400, og etter salget av tilbudspakkene i vår, minker det kraftig på dette skriftet.

For omlag ti år siden var også våre to første årsskrifter - fra 1981 og 1983 - utsolgt. I 2011 ble det imidlertid trykket opp nytt opplag av disse to. Av økonomiske grunner fant skriftstyret det hensiktsmessig å slå begge heftene sammen, og i et annet format enn de første. Dette var ment som et tilbud til dem som manglet disse to for å ha samlingen sin komplett. Så langt har ikke historielaget noen planer om å trykke opp igjen 1985-årgangen.

Besøkende: 92479